perjantai 29. heinäkuuta 2016

Hyppyjä maanantailta

Tässä pieni ja lyhyt postaus maanantailta. Pääsin siis itse maanantaina hyppäämään Madolla, ja olen todella tyytyväinen millainen poika oli. Tykkäsin todella pajon Madon hyppytyylistä ja veikkaan että se paranee kun aletaan vaa treenaamaan, sekä huomasin itse että mun on vain helpompi päästä hypyihin mukaan ja ratsastaa kun alla on siompi hevonen. Ei sillä että Ekku olisi ollut huono mutta oli mulla paljo vaikeampi päästä esim ekun hyppyihin mukaan.

Madeolla on kyllä taitoa isommillekin esteille, sen huomasin myös että kun esteet nousee poika hyppää paremmin ja on kivempi ratsastaa esteille onhan se sentään isohevonen. Esteillä se kyllä isnnostuu hieman muta kyllä hyppysissä pysyy ja minusta on kiva kun siitä tulee todella kevyt hypätessä. Odotan kyllä nyt paljon vain valmennuksia alle. Tykkään muutenkin pojasta paljon se on todella kitti ja rehti hevonen, maastossa todella varma ja mutenkin sileellä ratsastaessa kuuliainen.

Sanni joka hyppäsi Madolla myös piti minulle pientä tunnin tynkää sillon, sain apuja itselleni kun minunkin hyppäämisestä oli jo aikaa, viimeksi sillon Ekulla. Mutta eipä mulla muuta, tosi pieni tästä tulikin:D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti