tiistai 28. kesäkuuta 2016

Päivät tiedossa

No nyt ollaan tietorikkaampia kun pari päivää sitten. Nimittäin Madeo tulee tämän viikon perjantaina, ja minulla alkaa viikon loma töistä! Ai että Juhannuskin on saatu vietettyä rauhalisin merkein mökkeillen ja hyvän grilliruuan parissa. Madeon lisäksi odotan myös viikon päästä alkavaa Summer up festivaalia jonne olen menossa yhden parhaan kaverini kanssa.

Ensiviikko on siitä kiva kun saan olla yksikseni kotona kun muu perhe lähtee pohjoseen kesälomareissulle. Itse en lähde mukaan festareiden takia ja hoidan sillä viikolla Madeon, ihanaa päästä ratsastamaan melkein 2kk tauon jälkeen ja se on minulle liikaa. En oikein tiedä mitä odottaa kun pääsen kokeilemaan uutta hevosta ensimmäistä kertaa koska tiedän hevosesta vain sen mitä äiti on kertonut. Suurin jännitys on ehkä se sopiiko hevonen minulle, onko se minun laiseni ja sellainen millä on mukava ratsastaa, toden näköisesti ensimmäinenkerta on aina ensimmäinen ja se meneekin kuin en osaisi lajia ollenkaan. Itse se että pitää mennä vieran hevosen selkään ei jännitä, olen sen verran ratsastanut eri hevosia.

Juhannuksesta voisin sanoa sen verran että hyttyset ovat syöneet minut kokonaan, ja olen varmaan edelleen ihan turvokissa siitä ruoka määrästä mitä söin :D. Mutta niinhän se pitää nauttia keskikesän juhlasta hyvällä ruoalla ja juomalla sekä hyvässä seurassa! Itse Juhannusaatto meni myöhäseksi pelasimme poikaystäväni ja kavereidemme kanssa aamu viiteen lautapelejä.




Siinä vielä kuvia mitä olin napannut Juhannukselta

Odotan jo seuraavaa postausta, ja voitte varamaan jo tietääkin kuka/mikä on aiheena. Lupaan että kuvia on ainakin tulossa paljon! Tämmöinen pieni tiivistelmä Juhannuksesta ja siit mitä on tulossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti